ابن خلتى نكنى وناك امى الجزء الاول

انا هناء عندى 29 سنه اتجوزت ابن خالتي سامح الي كان اكبر مني بـ 6 سنوات علشان نداري فضحتنا بعد ما نام معايا وبعلم امي علشان يكسر عيني لانه للاسف كان بينام مع امي بعد ما ابويا مات كنت صغيرة وقتها يادوب كنت لسى في نهاية الصف الاول الاعدادي كانت بداية تضاريس الانوثة تظهر على صدري بدأ يكبر وعودي يتعدل يتقلوظ زي ما بيقولوا ونزلت لي الدورة الشهرية اول ما دخلت الاعدادى واول ما شوفت الدم في كلوتي اترعبت طلعت اجري على امي علشان اوريها الدم راحت امي ضاحكة في وشي وقالت مبروك يا عروستي كبرتي وبقيتي عروسة خلاص كنت ساذجة مش باعرف ايه الي بيحصل لى لاننا عايشيين في قريه يعني من البيت للمدرسة ومن المدرسة للبيت مكنتش زي البنات اتكلم معاهم او كده كنت منطوية لمذاكرتي فقط ولدراستي وكان لي اخ اكبر مني بسنة ونص كان مجنون بالكورة يطلع من المدرسة يروح يلعب مع صحابة مش يرجع الا المغرب وساعات العشاء يعني طول اليوم برا البيت وانا كنت ارجع من المدرسة الاقى سامح ابن خالتي موجود في البيت قاعد مع امي لقراءة القصة كاملة اضغط هنا

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

ناكنى السائق وفشخلى كسى

ناكنى الدكتور بعد أن طلبت منه ارجاع عزريتى

ديوث وخول