المشاركات

عرض المشاركات من أبريل, 2017

شاف اختة بتنتاك من طيزها فعرص عليها الجزء الثانى

صورة
اغتاظ أحمد لما أغلقت شقيقته القحبة الخط في وجهه و كأنها لا تعبأ به! اتصل بها فأجابته: معلش الشبكة فصلت يا حمادة… اتكأت شقيقته على حمادة بنبرة ساخرة فأغاظ ذلك أحمد بشدة و راح خجله الطبيعي يستحيل نقمةً و ضعف بنيته يستحيل قوة فأجابها: أسمعي يا منيوكة.. ماما لو اتصلت بيكي تقولي كنت فالحمام ومش سامعة التليفون…فاهمة يا متناكة! غضبت هند شقيقته القحبة وراحت تهزأ به: متشتمش يا عرس! ما انت لو راجل كنت جيت أديتني قلمين بدل ما تشوفني و تسكت! استشاط أحمد غيظاً و اعلن بحزم: أنا هوريكي يا قحبة! و أغلق الخط لتضحك شقيقته منه غير عابئة بما سيجري و تمش إلى غرفة نومها تخرج من خزانة ملابسها كيلوتاً أحمراً و سنتيانة وتهرول إلى حمامها تستحم! كانت أم هند اتصلت سابقاً بهند لتطمأن عليها فأخبرتها مثلما أوعز إليها شقيقها أحمد. مشى الغضب ونار الشهوة بأحمد إلى شقة شقيقتها ليصلها و ليدر المفتاح ببابها وليدخل دونما استئذان! لم يكن ينوي ان يقع مع شقيقته القحبة في جنس محارم ساخن و تتناك منه ولا فكر فيه ولا خطط له لقراءة القصة كاملة اضغط هنا

شاف اختة بتنتاك من طيزها فعرص عليها الجزء الاول

صورة
سنرى كيف رأى أحمد شقيقته القحبة تتناك من طيزها في عقر شقتها مع شاب يصغرها بسنوات و كيف كان ردة فعله! احمد كان يصغر هند شقيقته القحبة بثلاث سنوات. كان وسيما مثلها ومثل أخيه الأكبر المهاجر وامه ذات العيون الخضر والوجه الوسيم و الطول الفارع. غير أن احمد نشأ ضعيف البنية شاحبا ضعيف الشخصية؛ وربما كان ذلك لأحتضن امه له لفترة طويلة و قد لفته تحت جناحيها قد اضر بشخصيته. اصبح خجولاً منطويا يحمر وجهه من أي شيئ. على النقيض منه أخته هند القوية الشخصية الجميلة بعيونها الفاجرة الجريئة التي تشبه عيون أمها. كانت ولا زالت هند لعوب مغناج حتى تخرجت من جامعتها و تزوجت إلى شاب مهندس بترول! تزوجت في السابعة و العشرين و لم تنجب و لجمالها لم يطلقها زوجها المهندس فصبر عليها فوق الأربع سنوات حتى صارت ابنة واحد و ثلاثين سنة.لقراءة القصة كاملة اضغط هنا

عزة وكسها الجزء الثانى

صورة
لم تزورنى صديقتى عزه لعده ايام واتصلت بها ولكنها لم ترد وبعد ان تعافيت ذهبت اليها يمكن تكون مريضه وقابلتها وسألتها لماذا لا تزورنى اخبرتنى بما حدث مع ناجى زوجى وانها شعرت بأنها خانتنى فضحكت وقلت لها انى اعلم كل شىء فقد كان صوتها عاليا ولا يمكن اخفاءوه. فاعتذرت وقالت انها لم تستطيع ان تتحمل زبر ناجى وانها عندما تتناك تصدر منها اصوات تدل على انها تتناك وضحكت واخبرتها انى سمعت ايضا ما تكلمت به.وقلت لها انه ليس عندى مانع ان تشاركنى زبر ناجى فهو كبير جدا على ولا استطيع تحمله لقراءة القصة كاملة اضغط هنا

عزة وكسها الجزء الاول

صورة
اسمى تريزا واعمل فى احد المصالح الحكوميه وكانت لى زميله اسمها عزه كنت احبها جدافهى صديقتى.وفى احد الايام مرضت وجاءت عزه لزيارتى فى المنزل ودخلت عندى وقدمت لها زوجى ناجى ثم ذهب لاحضار شيئا نشربه وبعد ان جاء لاحظت انه جلس معنا ولا حظت ان عيناه لا تغفل عن عزه لحظه وكان يبدو لطيفا جدا معها وان كنت ارى انه يتفحصها من رأسها الى قدميها ولاحظت هى ذلك فأرتبكت ونظرت الى بنطلونه فوجدت ذلك الانتفاخ الذى اعرفه جيدا انه زبره يشير الى عزه.وبعد يومين قال ناجى انه مضطر للذهاب فى عمل هام وانه خائف ان يتركنى وحيده واقترح ان احضر عزه لتكون بجانبى ولم يترك لى فرصه الكلام واخذ هاتفى المحمول واتصل بها وطلب منها ان تأتى لانى سوف اكون وحيده ولم ترفض عزه لقراءة القصة كاملة اضغط هنا

قعدت على رجلى فى الاوتبيس

صورة
ديماً وانا جاي من الشغل بحب اركب في الكرسي الاخير علشان ديماً بنام وكدة , و ديماً بحب اهتم بنفسي بلبسي بشعري باستايلي , ونضارتي الشمس اي شخص يشوفني ديماً يقول علية اني شخص شيك جداً , في يوم من الايام كانت رجلي مكسورة , وكنت راكب في الكرسي اللي قبل السواق وديماً الاتوبيس دة بيكون زحمة جداً , وبيكون اكتر من 3/4 اشخاص لزقين فيك , المهم كان في طفلة فلاحة بتمتاز بالجسم الرشيق ف طيزها كبيرة ومغرية اما صدرها فكان مشدود بدرجة مثيرة ولابسة جلابية النوع اللي بيلمع دة وكان ريحيتها مش لطيفة تقريباً كانت من عينة الناس اللي بتبيع في السوق وكان باين عليها انها مريضة مش قادرة تقف , طبعاً , انا رجلي مكسورة , فقولتلها اتفضلي اقعدي مكاني وانا هقف , طبعاً قالتلي لا مينفعش انتا رجلك مكسورة , فقولتلها خلاص اقعدي جمبي , قالتلي الكرسي ضيق ومش هياخدنا احنا الاتنين وبعد مشاورات , قلتلها طيب انا زي ابوكي ممكن تقعدي علي حجري , هي وافقت بعد مفاوضات كتير الصراحة , المهم جت قعدت علي حجري ومكانش في عقلي اي نوع من الشهوه من ناحيتها لقراءة القصة كاملة اضغط هنا

ابن خلتى نكنى وناك امى الجزء الثانى

صورة
ظلت فكرة الانتقام من امي وسامح تراودني لم تغيب عني فكنت احاول ان اجذب سامح لي بكل ماهو موجود في جسمي من اغراءات لسامح الي ان علقته بي وجعلته متيم في وكل ده اتعلمته من افلام التليفزيون الي ان جلعته شبه خاتم في اصبعي وبعدها بدأت التمرد عليه ومنعت نفسي عنه بكل الطرق ولم تنقطع اغرائتي بل كنت ازيد منها اولع فيه من غير ما المسه فعندما تزيد شهوته وهيجانه كان يحاول ان ينيكني غصب عني فكنت اتملص منه واجري لغرفتي واقفل الباب علي بالمفتاح لكي لا يدخل علي مع ان نار الشهوة كانت بتاكل في وكنت باتمني احس بلهيب انفاسه على رقبتي واحسن بزبه مغروز في كسي بيدق ثنياه ولاكن كنت امسك من نفسي امامه لكي تنجح خطتي لقراءة القصة كاملة اضغط هنا

ابن خلتى نكنى وناك امى الجزء الاول

صورة
انا هناء عندى 29 سنه اتجوزت ابن خالتي سامح الي كان اكبر مني بـ 6 سنوات علشان نداري فضحتنا بعد ما نام معايا وبعلم امي علشان يكسر عيني لانه للاسف كان بينام مع امي بعد ما ابويا مات كنت صغيرة وقتها يادوب كنت لسى في نهاية الصف الاول الاعدادي كانت بداية تضاريس الانوثة تظهر على صدري بدأ يكبر وعودي يتعدل يتقلوظ زي ما بيقولوا ونزلت لي الدورة الشهرية اول ما دخلت الاعدادى واول ما شوفت الدم في كلوتي اترعبت طلعت اجري على امي علشان اوريها الدم راحت امي ضاحكة في وشي وقالت مبروك يا عروستي كبرتي وبقيتي عروسة خلاص كنت ساذجة مش باعرف ايه الي بيحصل لى لاننا عايشيين في قريه يعني من البيت للمدرسة ومن المدرسة للبيت مكنتش زي البنات اتكلم معاهم او كده كنت منطوية لمذاكرتي فقط ولدراستي وكان لي اخ اكبر مني بسنة ونص كان مجنون بالكورة يطلع من المدرسة يروح يلعب مع صحابة مش يرجع الا المغرب وساعات العشاء يعني طول اليوم برا البيت وانا كنت ارجع من المدرسة الاقى سامح ابن خالتي موجود في البيت قاعد مع امي لقراءة القصة كاملة اضغط هنا

مدام رانيا وجوزها

صورة
اسمي رانيا. نعم لقد كنت محافظه جدا وكان زوجي كذلك في بداية زواجنا لكني لاحظت اثناء الجماع بانه يثيره ان تكلمت له عن الفتيات فكان يثور جدا وكانت مجرد متعه بيننا وعلى علمي بان زوجي شهواني وله مغامرات قبل الزواج في البدايه كان يعارض بعض الشيء الا انه اصبح يتكلم معي ومع الوقت اصبح يبادلني نفس الاشياء ويقول لي عن شباب كنت اخجل منه الا انه اصبح يصر على ذلك واصبحت اجاريه كما يجاريني ولم اكن اقصد من ذلك سوى متعه تحصل بيننا وكانت حياتنا الزوجيه غير مريحه وكانت هناك بيننا مشاكل كثيره بالرغم من خياناته لي الا انني لم افكر لمجرد التفكير بخيانته كما يفعل لكن علاقتنا الج نسيه كانت جميله جدا وكان هو فنان بالجنس وقد تعلمت منه الكثير من فنون الجنس .
اصبح زوجي يتمادى بان يذكر اسماء اصدقائه اثناء الجماع واصبح يثيرني جدا بذلك كان زوجي لقراءة القصة كامله اضغط هنا

ناكنى الدكتور بعد أن طلبت منه ارجاع عزريتى

صورة
قصص نيك حديثة و معاصرة مستوحاة من الحياة الإجتماعية العربية، من بينها هذه القصة التي ستروى مجرى أحداثها مع شخصية رئيسية واحدة وهي شابة عربية في السادسة و العشرين من العمر ، تعمل في مجال التجميل ، و أكثر ما يميزها هو جمالها الفاتن و لون بشرتها الذهبية و الحمراء.. إلى جانب جسدها الرياضي المحكم في تفاصيله ، شعرها بني خافت اللون طويل ، بزازها مملوء امتلاء واضحاً ، بطنها ضامر و خصرها نحيف جداً ، فخذيها رشيقين طويلين ، و طيزها صغير ، أما كسها من الأمام فهو بارز بتفاصيله. كل هذه الصفات الجسدية تزيدها رونقا إلى جانب تفننها في اللباس ، فرشاقة جسدها جعلها حينما تلبس الثياب الجميلة تبدو كقضمة صغيرة من عسل الفتاح الأحمر.. و كانت هذه الفتاة نابضة بالحياة و متحركة مثلها ، كانت تحب التنزه و الخروج إلى المقاهي الفاخرة مع صديقاتها و كانت أيضاً تخصص يومين في الأسبوع لممارسة الرياضة ، إلى جانب أنها تدخن أحيانا و تحتسي الكحول في السهرات التي تنظمها إحدى صديقاتها في أفخر الأماكن.. و كان حضورها المتواصل في تلك السهرات المنظمة شهرياً جعلها تتعرف بشاب وسيم و ثري أحبها و أعجب بجسدها الفريد من نوعه ، ذاك الجسد…

قصة منيره وجوزها الخول

صورة
انا منيره عمري 21سنه جمالي لايوصف متوسطة الطول ومربربه وبيضاء ورطبه جدا وانيقه (نهر العطش لمن تشعر بالحرمان), تزوجت من شاب اسمه ناصر وسيم جدا وطويل القامه فاكتشفت ان زوجي مهوووس جدا بالنت والسكس والقصص الجنسيه فعلمني ان اشاركه بمشاهدتة السكس وكل شيء جنسي كانت بصراحه مثيره جدا وتدريجيا حتى بليله كانت عيد ميلادي خاصه فقط انا وهو نحتفل بها المهم انا بدوت جذابه جدا بالملابس المثيره والزينه وزوجي ضل يناظر ويتامل فيني المهم كل حفلتنا بدانها بالسوالف الجنسيه والمشاهده للافلام الخالعه ثم تعرينا وصرنا على الفراش فبداء يتلمس بجسدي وينهد فسالته ايش تتمنى ياحياتي من جسدي هذا فقال لي ابي اتكلم معك بكل صراحه ووظوح انتي ملاك وقمة الجمال وانا كثير على هالشيء لوحدي استمتع به سالته هاه ياعمري(نهر العطش لمن تشعر بالحرمان), مو انا احسن من النت وافلامك ,فقال ايوه صح بس انا تثيرني اكثر القصص الجنسيه فقلت له اي قصه منها فقال لي قصه عن نيك الزوجه امام زوجها فسالته لماذا فبداء يحكي لي لقراءة القصة كامله اضغط هنا

انتقام معرص الجزء الاخير

صورة
فلقیت خالتى عندھا حب استطلاع تعرف ایھ الدوا
دا وعاوزه تجربھ وتھدى من شھوتھا وكسھا اللى بیاكلھا قالتلى دوا ایھ دا
قولتلھا دى نقط كده بتتحط فى مكان حساس بتریح اوى قالتلى وریھانى كده
قولتلھا لیھ عاوزه تجربیھا فقالتلى اختشى یاواد قولتلھا وفیھا ایھ بذمتك مش
بتحنى لایام ابو ھانى قالتلى شوف الواد وقلھ ادبھ قولتلھا خلاص برحتك قالتلىلقراءة القصة كاملة اضغط هنا

انتقام معرص الجزء العشرين

صورة
رجعنا وجھ وقت رد الدین لھانى على اللى عملھ فى حیاه
كریم من اول ما ارغمھ یقدملھ اختھ لغایھ ما ناك كل نسوان عیلتھ ودمرلھ حیاتھ
مع مراتھ المحترمھ وحولھا لشرموطھ بتتناك قدامھ وكمان یعرص علیھا خوفا من
ھانى وعمایلھ
نكمل اللى حصل .. بعد ما خلاص ربطت ھانى وربطت مراتى ھبھ فى الكرسى لقراءة القصة كاملة اضغط هنا

انتقام معرص الجزء التاسع عشر

صورة
وبعد ما فتحت عینى لقیت حد مكنتش اتوقع ان فى یوم من الایام یمسك زبرى
ویمصھ ...ماما !! ولسھ ھقوم زقتنى بایدھا وقالتلى اقعد وكملت مصت فى زبرى
اللى مقدرش یقولھا لا وفضلت تمص فیھ شویھ لغایھ ما صحى وشد فقامت بردو
زى بنتھا سلمى وقعدت بكسھا علیھ وقعدت تتحرك بوسطھا قدام وورا وانا لسھ
مصدوم بس قولت دى فرصھ ومن زمان وانا نفسى فیھا بعد ما شوفت فیدیوھاتھا اضغط هنا لقراءة القصة كاملة

انتقام معرص الجزء الثامن عشر

صورة
بعد ما عرفنا قصھ عادل مع ماما وانھ طلع ابو سلمى اختى وقصتھ الغریبھ دى
وفجأه واحنا قاعدین سوا انا وعادل وماما لقیت عادل طلب طلب غریب من ماما
وقتھا ماما بصتلى وانا وھى متنحین وبنبصلھ اازاى جتلھ الجرأة یطلب كده
طلب عادل من ماما انھا ترجعلھ وتعیش معاه ھى وسلمى مقابل انھ یسیب بابا فى
حالھ ویشیل من علیھ القضیھ ومیتعرضلوش باى اذي ..ردیت علیھ قولتلھ اضغط هنا لقراءة القصة كاملة

انتقام معرص الجزء السابع عشر

صورة
صحیت على صوت جرس الباب لبست البوكسر وروحت الاول بصیت من العین
بتاعت الباب لقیت سلمى ھى اللى بتخبط .. قولت دا وقتھ یا سلمى انا جسمى
متكسر ودماغى فیھا خمسین حاجھ بس مقدرتش مفتحش فتحتلھا الباب وانا نص
جسمى عریان من فوق لقیتھا دخلت وزقتنى لجوه وبتقولى كریم حبیبى وحشتنى
قولتلھا دا معاد حد بیجى فیھ یا رخمھ .. قامت مرمیھ فى حضنى قالتلى ایھ یابایخ

لقراءة القصة كاملة اضغط هنا

انتقام معرص الجزء السادس عشر

صورة
روحت بسرعھ شغلت اللابتوب وفتحت تسجیل الكامیرات علشان اشوف حصل ایھ
بعد ما خرجت .. مش عارف كنت عاوز اعرف اللى حصل ولا كنت مستعجل
وعاوز اشوف حماتى الست المحترمھ ازاى ھانى وقعھا وكان شكلھا ایھ وھى
بتتناك ویاترى مراتى كانت فین وازاى حصل
بسرعھ اللابتوب فتح وفتحت الفولدر اللى فیھ ملفات التسجیل من الكامیرات اضغط هنا لقراءة القصة كاملة

انتقام معرص الجزء الرابع عشر

صورة
جالى تلیفون من اختى سلمى وقالتلى الحقنى یا كریم فى مصیبھ قولتلھا مصیبھ
ایھ فھمینى حصل ایھ قالتلى مینفعش فى التلیفون لازم تیجى حالا عند ماما فى
البیت ..بسرعھ قفلت اللابتوب وطرت على بیت ماما لبنى ولما وصلت البیت لقیت
مصیبھ مكنتش اتوقعھا .. لقیت البولیس موجود ھناك والبیت مقلوب وبابا
ماسكینھ وعاوزین یقبضوا علیھ ..روحت للظابط قولتلھ خیر یاباشا انا كریم ابنھا لقراءة القصة كامله اضغط هنا

انتقام معرص الجزء الخامس عشر

صورة
بعد ما دخل ھانى ومراتى ھبھ الاوضھ وانا كملت اللیل كلھ نایم فى الصالھ
وصحیت على صوت جرس الباب بیرن فاتفزعت وقومت جرى اشوف مین بیرن
ومن كتر ما انا متلغبط فتحت الباب من غیر ما اسال مین بره ولا حتى شیلت
البلاوى اللى فى الصالھ ومنھا اندر مراتى وھدوم ھانى ..فتحت الباب والمفأجاه
كانت حماتى ھى اللى جت قولت یانھار اسود ایھ اللى جابھا دى وافتكرت ان ھانى لقراءة القصة كامله اضغط هنا

انتقام معرص الجزء الثالث عشر

صورة
بعد ما كریم ضمن اختھ سلمى فى صفھ وخلاص كده مفیش حد ھیبلغ ھانى بخطتھ
. وھیقدر یوقعھ
خرج كریم وراح شغلھ ودماغھ شغالھ وبتفكر ازاى ھوقعھ وازاى اكسره
ومیفكرش تانى یقرب مننا .. وھو قاعد جالھ مكالمھ من مراتھ بتقولھ ھا وصلت
الشغل قالھا ایوه قالتلھ طیب ھانى كلمنى امبارح باللیل وانت مش موجود قالھا لقراءة القصة كامله اضغط هنا

انتقام معرص الجزء الثانى عشر

صورة
بعد ما اكتشفت ان فى اوضھ اختى سلمى كامیرا فیدیو بتسجل كل حاجھ بتحصل
فیھا ولقیت ان اخر فیدیو بتاعى انا وھى قعدت اقلب فى الفولدر وكان فى
فیدیوھات كتیره بس لاحظت ان فى فیدیو متشال فى فولدر لوحده فقولت اكید دا
مھم وفتحتھ بسرعھ كانت طبعا الكامیرا على السریر بتاع سلمى وجوزھا محمود
بس اللى كان على السریر كانت ماما لبنى ایوه ھى یانھار اسود حتى انتى كمان لقراءة القصة كامله اضغط هنا

انتقام معرص الجزء الحادى عشر

صورة
ولسھ سلمى اختى بتحكیلى على قصتھا مع ھانى ومحمود جوزھا وازاى ناكھا
ھانى على سریرھا وقدام جوزھا وبمساعدتھ
قالت سلمى فعلا خرج محمود من الحمام لسھ ھیقعد على السریر علشان اقوم اخد
دورى واخد شاور قام ھانى عمل حركھ غریبھ جدا ومكنتش اتوقعھا علشان
یثبتلى ان محمود خاتم فى صباعھ ویقدر یحركھ زى مایحب ویثبتلى ان محمود لقراءة القصة كامله اضغط هنا

انتقام معرص الجزء العاشر

صورة
بعد ما مراتى صحیت وفھمتھا اللى حصل وقررت ابحث ازاى ھانى عرف
بتخطیطى فى انى اوقع مراتھ وانیكھا واصورھا واذلھ بیھا زى ماذلنى .. خرجت
وركبت عربیتى وروحت لاختى اللى شكیت انھا بتكلم ھانى وبتعرفھ كل حاجھ عننا
واحاول اوقعھا فى الكلام یمكن اعرف لانھا ھى الوحیده اللى كانت موجوده مع
ھبھ وقت اتفاقھا مع امل مرات ھانى لقراءة القصة كامله اضغط هنا

انتقام معرص الجزء التاسع

صورة
لما طلعت وفتحت الشقھ بالراحھ ودخلت ناحیھ اوضھ النوم وفتحت الباب اللى كان
یادوب متوارب وكانت الصدمھ .. سمعت صوت واحده بتتأوه وبتتوجع من الالم
الصوت دا انا عارفھ دا مش صوت غریب علیا دا صوت مراتى لما بتتناك ویكیفھا
زبى وصویتھا دا من المتعھ اللى حاسھ بیھا .. دماغى لفت واتشلت للحظات
معقولھ مراتى باعتنى طب وفین امل وایھ اللى بیحصل جوه معقولھ قلبوھا شذوذ لقراءة القصة كامله اضغط هنا

انتقام معرص الجزء الثامن

صورة
جرى ھانى خبط على مراتى وقالھا یلا بسرعھ اخرجى وانزلى قبل ما تطلع
وفتحت مراتى الباب لكن المفاجأه ان ماما كانت واقفھ ورا الباب بتاع المكتب
منزلتش كانت شاكھ ان فى حد جوه ومنظر ھانى ولغبطتھ دى مش عادیھ
ولسھ مراتى بتفتح باب المكتب وبتخرج لقت حماتھا فى وشھا والمواجھھ حصلت
مراتى : ماما لبنى لقراءة القصة كامله اضغط هنا

انتقام معرص الجزء السابع

صورة
وبعد ما سیبتھ طلع ھو فوق عند ھبھ كنت انا متفق معاھا اول ما ھمشى ھرن
علیھا وھى ھتستأذن من ھانى ان كریم بیرن وھى خایفھ یرجع تانى وھتبقى
تیجى وقت تانى
بس اللى حصل كان مفاجأه مكنتش اتوقعھا ولا عامل حسابھا ... رنیت على
مراتى لقیت موبیلھا اتقفل .. دماغى اتلغبطت معقولھ تكون ھبھ باعتنى لھانى لقراءة القصة كامله اضغط هنا

انتقام معرص الجزء السادس

صورة
قولتلھا مش قبل ما انتقم من ھانى وانتى ھتساعدینى على دا قالتلى ازاى قولتلھا
ھقولك فى وقتھا لكن من النھارده لغایھ ما انتقم منھ متعرفیش ھانى ولا سلمى
انى عرفت حكایتكم
نكمل فى الجزء السادس ھیعمل ایھ كریم مع ھانى وھل ھینتقم منھ فعلا!!
نكمل معاكم الجزء السادس وبدایھ دوره الانتقام لكریم لشرفھ اللى اتھان على اید ھانى مش بس مجرد شرف اختھ قبل كده لا دا تخطى وبقت مراتھ كمان وكمان
دمرلى حیاتى لما عرف مراتى على علاقتى بیھ وانى كنت ازاى السبب اللى خلى
اختى تبقى شرموطھ مع ھانى بمساعدتى
جھ الوقت یا ھانى اللى انتقم لي لاختى ولمراتى ولنفسى بعد ما كنت قفلت علاقتنالقراءة القصة كامله اضغط هن

انتقام معرص الجزء الخامس

صورة
وفجأه قام ھانى وقالى نامى یاشرموطھ وبلاش دور الشرف لو عاوز انیكك قدام
كریم نفسھ ھنیكك دا انا اللى....
نكمل الجزء الخامس
وفجأه قام ھانى وقالى نامى یاشرموطھ وبلاش دور الشرف لو عاوز انیكك قدام
كریم نفسھ ھنیكك دا انا اللى ..وسكتت ھبھ مراتى قولتلھا كملى ھو اللى ایھ قالتلى لقراءة القصة كامله اضغط هنا

انتقام معرص الجزء الرابع

صورة
ولسھ بفتح باب وخارجھ من باب غرفھ القیاس لقیت الصدمھ .. اختك فى حضن
ھانى بیبوسھا وایده لافھ على طیزھا وھى مش حاسھ باى حاجھ حوالیھا وایدھا
ممدوده على زب ھانى اللى خرجتھ من سوستھ البنطلون وبتدعك فیھ وكان طولھ
یخوف .. اول مره اشوف حجم زب كده لدرجھ انى فكرت انھ عامل فیھ عملیھ او
مركب حاجھ من الخضھ وقع منى الطقم فحسوا بیا والغریبھ مقاموش ولا حتىلقراءة القصة كامله اضغط هن

انتقام معرص الجزء الثالث

صورة
معادنا معاكم والجزء التالت من التحول الكامل فى حیاتى
وقفنا فى الجزء التانى عند
قولتلھا ایھ ھانى مین لقیت كسھا بقا ناشف من الخضھ ووشھا اصفر قالتلى انا
ھحكیلك على كل حاجھ بس ارجوك تسامحنى .. قولتلھا ھسامحك بس قولى
لقیتھا عینیھا دمعت وبتبكى وبتقولى انا عارفھ انى مجرمھ واستاھل الشنق لقراءة القصة كامله اضغط هنا

انتقام معرص الجزء الثانى

صورة
معقولھ انت یا ھانى !! ازاى حصل وامتى ولیھ انا مش مصدق ابن خالتى واعز
اصحابى یخونى مع مراتى
معاك رقم تانى غیر اللى معایا وبتكلم بیھ مراتى انا اللى فتحتلك بیتى تعمل فیا كده
وفضلت قاعد مش مصدق ان اعز اتنین لیا مراتى وابن خالتى یطنعونى فى
ضھرى فضلت اكلم نفسى واسترجع شریط ذكریاتى مع ھانى من ایام الطفولھ لقراءة القصة كامله اضغط هنا

انتقام معرص الجزء الاول

صورة
البدایھ انا كریم مھندس مصرى عندى ٣٢ سنھ ومراتى ھبھ عندھا ٢٥ سنھ
اتجوزنا جواز عن حب كنا اصدقاء وارتبطنا لغایھ ما اتجوزنا وعدى على جوازنا
خمس سنین كانت حیاه عادیھ زى اى اتنین متجوزین
اعرفكم على مراتى ھى جسمھا شبھ دالیا البحیرى نسخھ كربون منھا نفس حجم
طیزھا وبزازھا وخصرھا نسخھ فى الجسم بس بیضا عنھالقراءة القصة كامله اضغط هنا

تبادل زوجات

صورة
أناسوسن ٣٢سنة متزوجة وزوجي اسمه أشرف وفي أحد الأيام زارتني صديقتي شيرين فجأة دون سابق انذار رحبت بها وجلسنا بالصالة وكان زوجي يجلس في غرفة أخرى بعد قليل دخلت عليه الغرفة وقلت له أن شيرين عندنا وياريت يقوم يجيب حاجات لغرض الضيافة فصار يتعذر بأنه متوعك صحيا فقلت أوكي بس ياريت تجلس مع شيرين الى أن أذهب وأعود فقال أوكي استأذنت شيرين وخرجت تأخرت بالعودة قليلا ولما عدت فتحت باب الشقة ودخلت نظرت في الصالة لم أرى أحدا والهدوء يسود المكان صرت أمشي على رؤوس أصابعي واقتربت من غرفة النوم فهنا سمعت صوت لا لا فنظرت من ثقب الباب واذ بأشرف بحاول يفك زرار القميص لقراءة القصة كامله اضغط هنا

حكايات دكتور امراض النساء

صورة
حكايات دكتور امراض النساء نكنى وخلنى اصوت من الوجع أصل اناة متجوزة ومكنتش بخاف بس فى وحدة صحبتى كانت عرفة دكتور امراض نساء وكانت عرفة قصتى انة مش بخلف وجوزى كان نفسة في ولد بس مكنش عاوز يخلينى اروح اكشف علشان خاطر محدش يشوفة كسى خالص بس انا كان نفسى يبقا عندى بنت فقررت انى اسمع كلام صحبتى وروح للدكتور من غير مجوزى يعرف وكانت دى أول مرة اطلع من البيت من غير محد يعرف وفعلا رحت للدكتور لوحدى لحين انا أتى دورى ودخلت وشفت احلا دكتور امراض نساء وكان نفسى ينكنى لدرجة أن نسيت انا كونت عوزة اى ولقيت الدكتور بيقولى انتى كويسة فأنا قولت كويسة بس ديخة شوية فقالى اطلعى اقعدى وارتاحى شوية لأن شكلك تعبان وشوية وبقيت كويسة وطلبت من انة يبدأ يكشف عليا وحكتلة على مشكلتى وقالى خلينى اكشف بس بعد لما تعملى شوية تحليل علشان اطمن لقراءة القصة كامله اضغط هنا

زوجتى طيزها كبيرة وانا احب معشرتها من الشرج

صورة
كانت زوجتي طيزها كبير و بارزة و فلقاتها طرية جدا و انا اسخن حين تظهر بزازها امامي و اشعر برغبة في النيك و رغم ان كل جسمها جميل الا اني اشتهي اكثر الطيز  و في هذه النيكة كنت ساخنا جدا و لمست  زبي امامها و ضحكت لان زوجتي تعلم اني احب طيزها و اعشق النيك الخلفي . و قبل ان انيكها من طيزها قربت شفاهي من فمها و  قبلتها بحرارة كبيرة جدا و احسست ان شفتيها تغليان من الشهوة ثم اخرجت زبي الذي كان منتصب بقوة كبيرة و عريتها و انا اسحب كيلوتها الى الاسفل و امسكت زبي الذي كان كالقنبلة و مصته قليلا حتى ترطبه و تجعله ينزلق الى فتحتها بسهولة لقراءة القصة كامله اضغط هنا

الشرموطة مرات صديقى

صورة
فى بداية كلامى علاء صديقى منذ الطفولة وكنا دايما مع بعض ونعلق بنات وناخدهم عند علاء فى البيت وكنا عايشين احلى ايام مع بعض انا اسمى ملهم انا اتجوزت وسافرت انا وزوجتى برة البلد زوجتى كانت تقليدية ولا فية عندها اى شيئ من الفانتازى خالص احنا خلفنا اولادنا 2 صبيان هما دلواتى 12 و11 سنة المهم علاء مضرب عن الزواج وفى صيف الاجازة انا فى مصر فوجئت ان علاء متزوج من شابة حكاية فى الجمال انا بصراحة شفتها لقيتنى من غير شعور ببص عليها وعلى كل حتة فى جسمها هى لاحظت انى هكلها بعينى وقالت لعلاء صحبك دة باين علية شقى اوى ودحكت بدلع وعلوقية لقيت علاء بيقول لها ايوة دة ملهم الى حكيت لكى عنة سالتة حكيت اية يا فضحى قالى كل حاجة انا وهالة بنتكلم فى كل حاجة وعن اى حاجة مع بعض وهالة دة اسمها
انا بصراحة لقيت نفسى هايج عليها اوى ولكن دى مرات صحبى الانتيم وعيب قضينا سهرة جميلة مع بعض فى البيت وكلنت هالة متالقة جدا لبسها كان مبين طيزها المدورة وفخدها الى زى الملبن وصدرها على اد كف ايدى كدة وكانت لما تروح تجيب لنا حاجة تمشى بعلوقية ومنيكة جامدة اوى تدل على ان الماة دى متناكة لحد ما اللبن طالع من بقها لقراءة القصة ك…

اخته وزوجته

صورة
انا شاب من العراق اتمتع بجمال نوعا ما ومن الجسم المتناسق
ابلغ من العمر ستة وعشرون سنه ولي اخت التى هى الان
بطلة قصتي عمرها إثنى و عشرون سنه
كنت احاول فى حينها اتقرب منها وان امارس الجنس معها
وعندما كانت تدخل الى الحمام كنت اسرق النظر
اليها من ثقب الباب
ولكنى كنت لا اشاهد جسمها كاملا لانها فى
زاويه لا تسمح ان اراها لقراءة القصة كامله اضغط هنا

منى وايمان وسحاق الجنون

صورة
هذه قصه حقيقيه ومني تتحدث عن نفسها
انا 21 سنة من المنصورة مصرية بكالريوس تربية اتخرجت السنة اللى فاتت طول عمرى باحلم انى اكون مربية فاضلة تترك اثرها على كل من يجلس امامى ليتعلم منى لما اتمتع بة من شياكة ولباقة وقدرة على الاقناع هذا ما تتمتع بة بنات المنصورة عموما البنات الفرنسية
ولكن بعد دراسة ومشقة فى التعليم والتخرج بتفوق لم يسعفنى الحظ الا بوظيفة امينة مكتبة بقصر ثقافة قرية صغيرة جدا يالها من ضربةعلى ام راسى بعد الاحلام الذهبية لكى اكون مربية فاضلة اعمل امينة لمكتبة لا يدخلهاالا التراب والجراد وزائر الجرد السنوى اليست هذة مهزلة انا وزميلتى ايمان ليست لنا وظيفة الا اننا نجلس نسمع الراديو او نشاهد التليفزون بقاعة العرض فى بيت الثقافة لقراءة القصة كامله اضغط هنا

نيكة جميلة و ساخنة في المصعد مع الفتاة الريفية

صورة
لن انسى كيف كانت نيكة جميلة و ساخنة جدا مع تلك الفتاة الريفية التي كانت ضيفة عند جيراننا و كانت ذات نهدين كبيرين و طيز ساحر اكبر من طيز البنات في سنها و كانت ساذجة جدا و سكسية الى درجة لا توصف . و كان شعرها احمر فاتح جميل و بشرتها بيضاء جدا و لم تكن تفهم لهجتي لانها تسكن في الريف في منطقة جبلية يتحدثون لهجة بعيدة عن لهجتنا العربية و المهم في الامر اني كنت اريد ان انيكها و كثيرا ما حلبت زبي على طيزها و صدرها حين اراها و لكن جاءتني الفرصة الى حد عندي في ذلك اليوم حيث كنت اهم بالصعود في العمارة و انا اسكن في الطابق العلوى العاشر و هي في التاسع و كانت تحمل كيس ثقيل و حين اقتربت منها عرضت عليها المساعدة لانه ثقيل عليها ففرحت و ناولتني اياه و كانت تعرف اني جار العائلة التي نزلت ضيفة عندها لقراءة القصة كامله اضغط هنا

لذة الاغتصاب

صورة
انا شاب عمري 23 عاما اعذب ()وعايش مع اهلي واخوتي المتزوجين ببيت العائله.اخواني الاتنين متزوجين وماعندي اخوات بنات(.اسمي عمر.
كانت علاقتي مع مرت اخو ي كتير حلوه.وكانت اكبر مني باربع سنوات.انا كنت شاب هايج ليس لي خبره بالبنات ولا عمري جربت. بس كنت اشاهد افلام السكس واطالع البنات بالاسواق. وكذلك بنات الجيران. ومنذ زمن كنت مستعد ان اجامع مين ما كانت.
كانت مرات اخوي هي اللي امامي(وخاصه وهي جميله وكلها انوثه . كنت اشاهدها بطبيعتها.هي امامي كانت تلبس لبس ضيق وكسها يبرز بالبنطلون الاسترتش واشاهد مفاتنها.
وما كانت تلبس منديل علي راسها لقراءة القصة بالكامل اضغط الرابط التالى http://adyou.me/fIAr

زوجتي تعترف لي بان لها عشيق في موقع عملها

صورة
قبل يومين كنا انا وزوجتي في جو مره روعه لنها شربت معي مشروب خارجي واعترفت انو لها زميل في مقر عملها 
معجب بها لدرجت الجنون وتحت تثير الشراب قالت لي انها معجبه به وانا ابديت لها اعجابي بدلك وطلبت منها 
الحديث معه على الموبايل واتصلت به وكانت في قمة المحنه وانا انظر لها وهيا في عالم ثاني معه وفجاء قالت 
انهو يريد ان يراني او اني اطلع معه قولت لها اذا يريد ان ياتي الى هنا في بيتك قولي لها ممكن وهنا هيا 
تفاجئت من كلامي واقفلت الخظ معه ثم قالت لي انت موافق ان ياتي الى هنا قولت لها نعم هنا امن لك
انتي وتم اتفقت معه لقراءة القصة بالكامل اضغط الرابط التالى http://adyou.me/FZ2f

الزوجة المحجبة والاتوبيس

صورة
اقتربت الساعة من الثامنة صباحا و أنا أجهز حالي و أضع بعضا من الماكياج الخفيف قبل ان أسلك طريقي الى عملي بأحدى المصالح الحكومية .. كان صباحا تقليديا بدأته بدش سريع لازالة أثار ليلة باردة جدا من ليالي الجنس الزوجي التي يقوم فيها كلا الزوجين فيها بتمثيل دور المستمتع رغم أن كلانا يعرف ان هذا لا يحدث مع الطرف الاخر .. لا اريد أن أظلم زوجي ماجد و لكننا وصلنا بالفعل الى درجة خطيرة من البرود الجنسي جعلت كلانا يفقد شهوته و حميته للنيك رغم ما فيه من ملذات و متع .. و ذلك لأن هذه الحالة تصيب أي زوجين في اطار الممنوعات الجنسية العديدة التي تفرضها عاداتنا العربية على كل اثنين فلا يبادر أحدهما بكسر هذه العادات مهما كان السبب و مهما كان الداعي حتى لا يتهمه الطرف الاخر بأشياء ليست فيه كالانحلال الأخلاقي و الخيانة مثلا!! لقراءة القصة كامله اضغط هنا

ديوث وخول

صورة
أقولكم على أكبر سر فى حياتى مع ديوث وخول   ودى احلا قصة ممكن احكيها ليكم علشان انا عرفت المتعة إلى بجد فى الدنيا دى انك تكون ديوث وخول وصحبك حبيبك ينيكك ويخلى طيزك تحمر من كتر النيك ومن هنا حبيت انك احكي الحكاية وقول ان دى لقراءة القصة بالكامل اضغط الرابط التالى http://adyou.me/Q8An

ناكنى السائق وفشخلى كسى

صورة
انا اسمي سامية هحكلكوا قصة سواق الشركة اللي فشخلي طيزي بشتغل شغلانة حكومية و الشغل معينلي سواق يوديني و يجبني كل يوم، انا قي الثلاثينات جسمي مربرب بس مش تخينة و طولي متوسط. بس طيزي و بزازي كبار و دايما يلفتو نظر الناس ليا، انا مطلقة و معنديش اولاد عايشة لوحدي لأن اهلي بيشتغلو بره من زمان. المهم من فترة السواق بتاعي قرر اني يسيب الشغل لاسباب صحية و المدير وافق و قرر انو يجيب بداله واحد صغير  لقراءة القصة كاملة اضغط الرابط التالى http://adyou.me/xxqN

جرنا ناكنى وناك مراتى

صورة
انا متزوج بقالي ٥ سنين انا و مراتي بنحب السكس جدا من واحنا مخطوبين و بنحب نجرب كل حاجة، ححكيلكو انهارده ازاي جارنا ناكني أنا ومرتي.  انا كان بقالي فترة نفسي تتناك من حد تاني وانا اتفرج عليهم، فضلت واحدة واحدة امهدلها الفكرة لحد ما بقي نفسها فيها زي و اكتر كمان بس مكناش عرفين مين الراجل المناسب لحد ما بالصدقة اتعرفنا علي جارنا عازب و بقيت انا و هو قريبين و بيجي عندنا كتير و اول ما حسيت انه هيجان و نفسه في واحده و بيبص علي مراتي من تحت لتحت قررت اني اخد رأيها و عجبها فعلا و وافقت عليه وفي اليوم اللي اتفقنا عليه لقراءة القصة كاملة اضغط الرابط التالى http://adyou.me/eERY

الفحل ركبني انا وماما وفشخنا

صورة
انا عندى 18 سنة وكانت عندى ميول انى اتناك من فترة كبيرة من الشباب إلى أكبر منى فى  السن بسبب انى كونت خول وانا صغير وكان  فى واحد من اصحابى اخدنى عندة فى البيت  وكان الموضوع حلو قوى انى اتناك من طيزى  ومص زبة وكنت ببقا فى قمة السعادة  لقراءة القصة كاملة اضغط الرابط التالى http://adyou.me/fqOa

عائلة كاملة تمارس الجنس

صورة
كان طارق نائم بينما كان وليد يدرس على طاولة الدراسة وكانت الساعة التاسعة مساءاً, وبعد الانتهاء من الدراسة التفت وليد للتأكد من ان طارق نائم فعلاً ثم اخرج من الجارور مجلة سكس جابها من رفيقة بالصف وبلش يتفرج عليها ويقلب بالصفحات وكل ما قلب صفحة بيبرملورا ليشوف اذاحدا عم بيشوفوا...وبعدين اخذتة المشاهد المثيرة وصار غرقان بصورالنياكة والمص فتهيج وصار يفرك ايرة من فوق البنطلون. وبعدين فتح سحاب البنطلون وطلع ايرة لبره وصار يلعب فية ويحلبه...وكلما تفرج 
لقراءة القصة بالكامل اضغط الرابط التالى
http://adyou.me/YEh3

نيك غير متوقع مع متسوله سمراء

صورة
لا يمكن ان انسى تلك السمراء التي نكتها سكس خاص جدا و بطريقة غريبة لا اكاد اصدق نفسي الى اليوم انها حدثت بالفعل و بتلك الطريقة الغريبة التي جعلتني لا امل من النيك في ذلك اليوم  وعرفت لاول مرة في حياتي معنى النيك و لذة النساء الفاتنات . في تلك الفترة كنت اعمل محاسب لدى احد المكاتب في قلب العاصمة و كان المكتب خاصا بالجمركة و كنا نعمل انا و رجلين و فتاة اضافة الى صاحب المكتبو كان مكتبنا يقع بالطابق السفلي للعمارة و كثيرا ما كان ياتي المتسولون و المجانين و المتشردون الينا للتسول رغم ان الاجرائات الامنية امامنا كانت دائما مشددة . المهم ذات خميس من شهر سبتمبر قبل حوالي عشرة سنوات تزوج احد الزملاء و قد دعانا جميعا الى عرسه و اتفقنا ان نجعل ذلك اليوم عطلة للجميع حتى نلتقي في بيته و وضعنا حتى اللافتة على باب المكتب
لقراءة القصة كاملة اضغط الرابط التالى
http://adyou.me/JMCY

ناكتني وجعلتني سحاقية اعشق السحاق

صورة
كنت فتاة عاديه تحب السكس مع الرجال لحين ان مارست الجنس مع نيرمين فقلبت شهوتي من جنسية الى سحاقيه وهذه القصه

حبيبتي نرمين هي من علمتني السحاق و جعلتني مدمنة على اجساد الفتيات الناعمة و قبلها كنت فتاة عادية قبل ذلك الوم الذي نامت معي فيه في بيتنا حيث تاخر الوقت بعدما خرجنا من الثانوية و بما ان بيتهم بعيد فقد طلبت منها ان تذهب معي الى البيت و تبيت عندنا و اتصلنا بامها و اخبرناها بالامر . و لما وصل وقت النوم استاذنتها و دخلت الغرفة و غيرت ملابسي
لقراءة القصة كاملة اضغط الرابط التالى http://adyou.me/QMWX

حليمه المنقبه زوجة اخى

صورة
اسمي امين وانا عم بعيش مع اخي حسام .. كان عمر حسام 27 سنة .. وانا عمري 19 سنــة ابونا متوفي من سنة وامنا توفت في حادث مرور من شي 10 سنين .. كنا بنعيش ببيت فالطابق العلوي من 3 غرف .. ومطبخ وصالة .. وكان النا مطعم صغيــر فالطابق السفلي بيتكون من غرفتين وحدة واسعة شوي وفيها بنستقبل الزبائن وغــرفة متوســطة كان حسام واضع فيها سرير لحتى ينام وكمان كان بيغســل فيــها الاطبـاق والصحون .. لما حل الصيف قرر حسام انو يتزوج لانو كبر وتعب لحالو .. ولازم تكون الو بنت تساعدو فالشغــل والطبخ .. وكمــان لحتى ينقص شوي حمل على ظهروا .. انا بهــذاك الوقت كنت بدرس بالجامعـة ولما وصل الصيف اخدت الاجازة ورجعت على البيت وخبرني اخي انو رح يتزوج .. ففرحت كتير وساعدتو لحتى يتمم كل تحضيرات العرس .. ورحنا خطبنالوا بنت من نفس حارتنا اسمها حليمة عمرها 27 سنة .. وكانت البنت تلبس حجاب شرعـي ومبتحكي ابدا مع الرجـال وكانت محترمة ووقورة لقراءة القصة كاملة اضغط الرابط التالى http://adyou.me/5zEN

خيانة ومش اى خيانة

صورة
أنا ( منال ) فتاة جميلة بيضاء البشرة يميل شعري الى الاشقر قليلا" ذات جسم ناري كما يسمونه فصدري صغير منتصب ومؤخرتي متوسطة تتميز ببروز سطحي واضح خصري صغير ممشوقة القوام عندما أرتدي التنورة القصيرة يصبح جسمي مغريا بشكل فظيع فكنت أتعمد لبس ذلك مما يجعلني أسمع كلام الشبان وغزلهم الذي يزيدني فرحا" وتقدم لخطبتي الكثيرين حتى وافق أهلي على شاب وسيم من عائلة معروفة وكنت أبلغ من العمر الثانية والعشرين فيما كان عمره الثلاثون عاما ويعمل بالتجارة الحرة وبعد زواجي علمت أن زوجي يحب القمار والسهر خارج البيت كثيرا" فبعد ثلاثة أشهر من زواجي أكتشفت أنه مزاجي العشرة فما أن يعجب بشي لقراءة القصة كاملة اضغط الرابط التالى http://adyou.me/qEOU