المشاركات

عرض المشاركات من مارس, 2017

أنا وأختي وبنت عمي

صورة
قصتي هي انني اعيش في منزل مع ابي واختي التي تكبرني بسنه لوحدنا بعد
وفاة والدتي ووالدي يعمل طيار ولعمله فهو كثير السفر ..انا ابلغ من العمر16
سنة وكان لدي صديقات و كنت احب مشاهدة افلام السكس كثيرا وكنت احضرها
الى المنزل لعدم وجود ابي في المنزل وفي يوم من الايام دخلت الى غرفتي بعد
ان عدت من عند احد اصدقائي وهنا كانت المفاجئه حيث رأيت احدافلامي السكسيه
لقراءة القصة كاملة اضغط الرابط التالى
http://adyou.me/uPg8

ديوث على زوجته وشاذ

صورة
ديوث على زوجته وشاذ يتناك من اصحابها كنت نائما في ظهيره احد الايام وكنت انام على بطني كعادتي احسست ان احدا ينزعني لباسي الداخلي وانا عندما انام لا البس سوى لباس داخلي بقيت على وضعي لاعرف ماذا يحصل تربع فوقي رجل وفتح آليتي بكليتا يديه ووضع عيره على خرم طيزي وبدء يفركه ثم بلل رأس عيره بلعابه وأدخل عيره بطيزي رفع وسطي ليرتفع طيزي وادخل عيره بالكامل كنت اسمع صوت زوجتي وهي مع شخص ثاني ويبدوا انها كانت تمص له عيره وهو يتأوه من اللذه نام الشخص اللذي كان ينيكني فوقي وبدء يحدثني قال هل اوجعك ..كأنني لم اسمع على اعتبار انني نائم فقال لي تكلم يا ابن الكحبه
لقراءة القصة كاملة اضغط الرابط التالى
http://adyou.me/80Nq

اول زب فى حياتى

صورة
انا اسمي مني متجوزة بقالي كام شهر و مبسوطة مع جوزي برغم من انها جوازة تقليدية و مش عن حب بس مبسوطين و متفقين بنسبة كبيرة، بس هو في السكس مش قد كدة يعني هو كويس لاكن مش يحب السكس كتير هو بس كان في اول شهر جواز و بعدها بقي بالرتم الطبيعي وانا بطبيعتي بحب السكس اوي من قبل الجواز. و بسبب الموضوع ده اضطريت ارجع اتفرج علي افلام سكس و استخدم مواقع السكس تاني، و ده اللي خلاني افكر اني اكتب قصة اول زب في حياتي لاني بحب اوي القصص اللي الناس بتكتبها. وانا في ثانية عامة و زي اي بنت في سني كنت بحب واحد معايا في الدرس و كان في بينا علاقة و كنا لسة في فترة المراهقةوو بنكتشف السكس و اجسمنا و هو كان بيحب السكس اوي و لموضوع ابتدي فالاول ببوس و احضان بس اما كنا بنزاكر فبيت حد فينا او حد من اصحبنا و بعدين ابتدي يكلمني عن السكس
لقراءة القصة بالكامل اضغط الرابط التالى
http://adyou.me/xYjr

حبيبى واصحابو ناكونى

صورة
حبيبى واصحابو ناكونى كلهم بعد لما فشخونى
عند حبيبى فى البيت وكان عامل مفاجأة
علشان كلو يفرح وعمل الحفلة عليا
بس كانت احلا حفلة بس خلونى احكلكم
انا اتعمل معاية اى بس فى الاول
وقولكم حبيبى خلونى اروح البيت
ازاى من غير مشك فية أصل هوا كان
بيقولى انا هخليكى يوم الخميس المقبل
تعيشى احلا يوم فى حياتك ومكنش عاوز
يقولى اى إلى هيحصل بس قالى انا هعدى
علشان اخدك معاية وانا كونت جاهزة
ولقيتة بكلمنى وبيقولى انا مش هعرف اجى
بس انتى خودى تكس وتعالى عل البيت
فعلا انا وصلت البيت بسرعة ولما دخلت لقراءة القصة كاملة اضغط الرابط التالى http://adyou.me/w6hp

خدر زوجى ونكنى فى المطبخ

صورة
انا على علاقة جنسية مع صديق زوجى مصطفى شاب بيعرف ازاى يتعامل مع الست كلة حيوية وقوة ودى النوع ايلى انا بحبة جدا ... طبعا انتم عارفين ان زوجى انسان على قدة لا يستطيع مقاومتى انسان ضعيف جنسيا وهو السبب فى علاقتى مع صديقة مصطفى كان بيجى كل يوم يسهر مع زوجى ومازالت العلاقة الجنسية بينى وبين مصطفى مش بيعدى يوم غير لما ينيكنى ويبهدلنى 
فى يوم من الايام كان نفسة ينيكنى جدا وكان سهران فى البيت مع زوجى ... وزوجى يا اصدقائى الاعزاء من النوع المزاجى بمعنى الكيف بيشرب مخدرات كل يوم وعلى كدة مش بيعرف يمتعنى ولا ينيكنى كويس يدوب نص ساعة وانا من النوع الجنسى جدا المثير جدا مش بيكفينى ساعة اتناك فيها فى تلك الليلة شرب زوجى مع مصطفى لدرجة انه فقد الوعى ودخل فى عيبوبة لا يستطيع الحراك نام مكانة على كرسى الانترية 
بعدها بدقائق قليلة دخل مصطفى عليه فى المطبخ انا بغسل كوبيات الشاى 
لقراءة القصة كاملة اضغط الرابط التالى
http://adyou.me/jQNF

تبادل زوجتى وجنون الجنس

صورة
بدأت معرفتي التي تحولت الى علاقة وطيدة بالشاب نصار منذ ان جاء برفقة زوجته سناء وسكن بالشقة المقابلة لشقتي بالدور الثاني من العمارة وقد إحتفت زوجتي نوال بسناء وطلبت مني ان نقيم حفل عشاء تكريما لجارينا الجديدين سناء ونصار.
وكانت تلك الدعوة فرصة للتعارف اكثر فيما بيننا اذ ان نصار وسناء لازالا عريسين جديدين لم يمض على زواجهما عدا اربعة اشهر ولكن سناء كما علمت من زوجتي لم تزل عذراء وأن زوجها أدمن على نيكها من طيزها منذ اليلة الأولى من زواجهما بسبب ميوله اللوطية التي تسيطر عليه بقوة منذ الصغر وكلما ألحت عليه سناء بفض بكارتها طلب منها التأجيل ناعتا فرج المرأة بأنه مقزز ومجرد قطعة زائدة من اللحم.
هنا أدركت سر تركيز نظرات نصار على طيز زوجتي نوال الكبير الذي يترجرج خلف بنطلونها المحزق ومن حسن حظي أن مكوة زوجتي أكبر حجما وأتقن إستدارة من مكوة سناء لكن سناء تمتلك بين فخذيها المليئين كسا منفوخا مقفلا بنار بكارته وكأنه سيمزق خيوط بنطلونها الضيق الشفاف من قسوة الهياج.
لقراءة القصة بالكامل اضغط الرابط التالى
http://adyou.me/O5Ng

تحرشت باختى الكبير الفاتنة الجميلة

صورة
انا شاب عمري 18 سنة تحرشت باختي الفاتنة عدة مرات لانني اريد ان انيك اختي الجميلة و هي اكبر مني بثلاث سنوات و كلما ارى جسمها المثير الا و ارغب ان ادخل زبي في كسها او طيزها و اتخيل اني امارس سكس المحارم معها و استمني . منذ ان بلغت و صصار زبي يقذف الحليب و انا ارى اختي مارين تتجول في البيت و هي ترتدي ثياب خفيفة جدا و احيانا بلا ستيان و كيلوت و هي لا تعلم اني قد كبرت وصرت اشتهي النيك او انها تفعل الامر متعمدة كي تثيرني و من شدة اعجابي بجسمها صرت اتخيلها في النوم و في اليقظة احيانا و اريد ان انيكها حتى اني تحرشت باختي عدة مرات . و كانت اول مرة اشتهيت جسم اختي مارين هي عندما دخلت الى غرفتها دون استئذان و وجدتها عارية تماما فاسرعت بستر جسمها لكن بزازها ظلت عارية و انا تظاهرت اني غير مبالي بجسمها و بقيت احكي معها و زبي منتصب وبمجرد ان خرجت من غرفتها اسرعت الى الحمام  لقراءة القصة بالكامل اضغط الرابط التالى http://adyou.me/4IR1

ناكني أخويا بالقوة لما دخل عليا و انا باتفرج على أفلام البورنو

صورة
هأحكيلكم قصة إزاي ناكني أخويا في اليوم ده ودخل زبره بالقوة في كسي ومارس أخويا معايا السكس والجنس ودا لما دخل عليا وأنا باشاهد أفلام البورنو وكنت بألعب في كسي وبأضرب سبعة ونص ونسيت أقفل الباب بالمفتاح. ساعتها كان عندي عشرين سنة وكنت مدمنة على مشاهدة أفلام البورنو وبأحب أتفرج على أفلام البورنو الإباحية خاصة لما يكون البطل عنده زبر كبير
لقراءة القصة بالكامل اضغط الرابط التالى
http://adyou.me/HhsZ

جعفر صاحب ماما

صورة
انا اسمي هاني من سوريا اصلي مصري وليه اختين الكبيرة دنيا عمرها 20 ولصغيرة اصغر مني 15 اسمها رهام وامي اسمها نجوى عمر امي 35 عايشين في شقه ماما تشتغل بمكتب سفريات بابا متوفي انا بطلت دراسه واختي دنيا بتدرس اما رهام زيي بدت قصتي معه صاحب ماما في شغل جعفر اسمو كان جعفر بليل يوصل ماما الساعه 11 او مرات 10 بليل ومرات بتعزمو على شاي ويخلصو بيدخلو غرفه ماما وحنه نروح ننام بغرفتنا مرة سئلتها جعفر بيعمل ايه بغرفتك ياماما جاوبتني بنعمل حسابات وبنصفي شغل مرة وبليل صحيت الساعه 3 بليل رحت عاوز ابول فمريت من جمب غرفت ماما سمعت صوت ماما ويهيه بتتوجع بصيت من خرم الباب ماشفت حاجه لئن كانو قافلين ضوء انا عرفت انو بينيك ماما انا خفت اوي ورحت بلت وطلعت من طلعت بردو سمعت ماما بتتناك وبتتوجع كثير وسمعها تقول لجعفر بس ياجعفر انا حصرخ
لقراءة القصة كاملة اضغط الرابط التالى
http://adyou.me/IMkU

نيك تحت التهديد

صورة
قصص جنسية تحت التهديد ودى أول قصة انا عاوز اعرف كل واحد بقراءة وحابب يعرف قصتى انا مع كل وحدة عرفتها وكونت عاوز انكها وهيا مكنتش عاوزة وخلتها تلحس زبى وتكون الشرموطة بتاعتى انا ولما اعوزها تيجى علشان خاطر مفضحاش وكانت عندى أكثر من طريقة أتعامل بيها مع كل وحدة بتعمل شريفة ومش عاوزها تتناك وكانت فى من ضمن الطرق بتاعتى اول حاجة هيا الفلوس طبعا وكانت بتجيب مع الكثير أصل انا عندى فلوس كتير علشان اهلى فى السعودية والفلوس عندهم كتير وانا الابن الوحيد وعايش فى شقة فى عباس العقاد وعندى 24 سنة ومش بس الفلوس دى فى منهم كان بيجى بالمخدرات وحجات كتير هقولكم عليها بعدين بس انا انهاردة مش هحكى كل الحكيات الى معاية وحصلت بس انا هحكى اول حكاية م قصص جنسية تحت التهديد وبدأت اول حكاية مع صحبت صحبى إلى نكها وسافر بعد لما فتحها وهيا كانت خيفة من الفضيحة اصل صحبى 
لقراءة القصة كاملة اضغط الرابط التالى
http://adyou.me/JmZ1

ابى ينيك زوجتى امام عينى

صورة
ساحكي لكم عن زوجتي العاهرة و كيف كانت تمارس الجنس مع ابي و انا انظر اليهما و استمني من الشهوة و قد وجدت لذة عالية جدا و انا ارى ابي ينيك زوجتي امامي و هي تتغنج بطريقة لم تكن تفعلها حتى حين انيكها اثناء الجماع . القصة حقيقية و قد حدثت امام عيني و بموافقتي فانا تزوجت مع حبيبتي منذ اكثر من اثنى عشر سنة و احبها و قد تعرفت عليها في احدى الكباريهات و اعلم ان زوجتي شرموطة اما ابي فهو رجل رغم سنه المتقدم فهو مازال يحافظ على كل قوته و كانه شاب بل هو اكثر حرارة مني في النيك رغم ان عمري هو اربعين سنة و ابي ستة و ستين سنة . و منذ اليوم الاول الذي تزوجت فيه مع زوجتي العاهرة لاحظت 
لقراءة القصة كاملة اضغط الرابط التالى
http://adyou.me/Aceu

منى وايمان وسحاق الجنون

صورة
هذه قصه حقيقيه ومني تتحدث عن نفسها
انا 21 سنة من المنصورة مصرية بكالريوس تربية اتخرجت السنة اللى فاتت طول عمرى باحلم انى اكون مربية فاضلة تترك اثرها على كل من يجلس امامى ليتعلم منى لما اتمتع بة من شياكة ولباقة وقدرة على الاقناع هذا ما تتمتع بة بنات المنصورة عموما البنات الفرنسية
ولكن بعد دراسة ومشقة فى التعليم والتخرج بتفوق لم يسعفنى الحظ الا بوظيفة امينة مكتبة بقصر ثقافة قرية صغيرة جدا يالها من ضربةعلى ام راسى بعد الاحلام الذهبية لكى اكون مربية فاضلة اعمل امينة لمكتبة لا يدخلهاالا التراب والجراد وزائر الجرد السنوى اليست هذة مهزلة انا وزميلتى ايمان ليست لنا وظيفة الا اننا نجلس نسمع الراديو او نشاهد التليفزون بقاع
لقراءة القصة بالكامل اضغط الرابط التالى
http://adyou.me/YltF

ناكتني وجعلتني سحاقية اعشق السحاق

صورة
كنت فتاة عاديه تحب السكس مع الرجال لحين ان مارست الجنس مع نيرمين فقلبت شهوتي من جنسية الى سحاقيه وهذه القصه

حبيبتي نرمين هي من علمتني السحاق و جعلتني مدمنة على اجساد الفتيات الناعمة و قبلها كنت فتاة عادية قبل ذلك الوم الذي نامت معي فيه في بيتنا حيث تاخر الوقت بعدما خرجنا من الثانوية و بما ان بيتهم بعيد فقد طلبت منها ان تذهب معي الى البيت و تبيت عندنا و اتصلنا بامها و اخبرناها بالامر . و لما وصل وقت النوم استاذنتها و دخلت الغرفة و غيرت ملابسي و ارتديت فستان خفيف حريري كنت احب ان انام به و بعد ذلك خرجت و طلبت منها ان تدخل حتى تبدل ملابسها لكناه استغربت من طلبي و اخبرتني انها لا تجد حرجا في ان تتعرى امامي و كانت كلماتها تشعلني حيث احسست بفضول كبير ينتابني في رؤية جسمها و اكتشافه . و بالفعل دخلت معها و رايتها ترفع الروب حتى بقيت بالكيلوت و الستيان و كانت بزازها بارزة و جميلة جدا و فخذيها ممتلئين و مكتنزين و قد اثارني هذا المنظر كثيرا و احسست بشهوة قوية و بدات اميل الى نرمين التي علمتني السحاق من دون ان تشعر ثم صعدت الى السرير و اخذت مكاني في الجانب الايمن و طلبت منها ان تنام على الجانب الا…